Astăzi la universitate:
Sîmbătă, 24 Iun. 2017, 20.22

Prezentarea proiectului de 3T ”BUSINESS INTELLIGENCE”

Acest proiect este structurat într-un modul ce contine 6 tematici de bază pentru gestionarea cu succes a unei afaceri. Subiectele includ lansarea afacerii constientizarea personal, comunicarea interpersonală, rezolvarea problemelor  manageriale, gestionarea corectă a timpului, dezvoltarea grupului, procesul de învatare în grup, precum si design-ul si prezentarea evenimentelor de training experential. Programul asigură participantilor cunostintele de bază necesare pe care le vor putea folosi in dezvoltarea centrului de afaceri ”BUSINESS INTELLIGENCE” din cadrul universitătii ”PERSPECTIVA-INT”. O componenetă fundamentala a fiecărui curs este completarea unui test de aptitudini  ce detaliază modul în care participantii vor aplica cele învătate în  cadrul centrului de business.  Training-urile ii vor familiariza cu tehnici moderne de management  pentru a face faţă provocărilor din mediul de afaceri competitiv. Această cunoaştere le va oferi, de asemenea, idei practice, care vor duce la îmbunătăţirea performanţelor personale.

Scopul:

Constă în formarea şi pregătirea metodică a unui grup de studenţi  ce vor activa în cadrul centrului de afaceri „BUSINESS INTELLIGENCE” a Universităţii „PERSPECTIVA-INT”.

Obiective:

-         Conştientizarea de către fiecare student a necesităţii şi utilităţii acestor training-uri în evoluţia sa profesională.

-         Formarea abilităţiilor, deprinderilor şi capacităţilor manageriale.

-         Dezvoltarea abilitatilor de lider: empatie, receptivitate, echitabilitate, eficacitate, eficienta,  responsabilitate, profesionalism, integritate.

-         Testarea capacităţilor fiecărui student şi valorificarea la maximum a acestora.

-         Creearea echipei ce va activa în cadrul Centrului de Business.

Tactici:

-         Stabilirea unui climat de lucru eficient;

-         Dezvoltarea constientizării intrapersonale;

-         Dezvoltarea abilitătilor legate de observare;

-         Dezvoltarea unei intelegeri experientiale a procesului de grup;

-         Însusirea bazei învătării experientiale;

-         Învatarea abilitătilor legate de ascultarea activă;

-         Dezvoltarea abilitătilor de a pune întrebări pentru clarificare si deductie;

-         A da si a primi feedback-ul interpersonal;

-         Învătarea unei teorii referitoare la relatia individului cu grupul;

-         Folosirea eficientă a comunicării intr-un grup;

-         Întelegerea dinamicii dezvoltarii grupurilor;

-         Dezvoltarea abilitătii de rezolvare a problemelor intr-un grup;

-         Întelegerea conceptului de conducere eficientă;

-         Conducerea unor întîlniri eficiente;

-         Folosirea abilitătii de construire a echipelor în cadrul sarcinilor in curs de rezolvare;

-         Îmbunătătirea abilitătilor de a folosi o abordare experientiala a învătării;

-         Reflectarea asupra realizărilor echipei;

Tehnicile folosite în prezentarea informatiei:

-         Tehnicile de prezentare a informatiilor:

Modelarea comportamentului;

Observatia sistematică;

Instruirea programată;

 

-         Tehnici de simulare:

Studiu de caz;

Jocul de rol;

Exercitii de grup;

Jocuri de afaceri;

 

Metode folosite:

-         Curs deschis;

-         Studii de caz si exemple practice;

-         Metode experientiale;

 

La sfîrşitul cursului participanţii vor poseda:

Cunoştinţe empirice:

-         Planificarea si gestionarea corecta a timpul;

-         Dezvoltarea abilitatilor de lider;

-         Capacitatea de a  conlucra eficient si productiv într-un grup;

-         Cunoasterea planificarii timpului si algoritmul de lansare si organizare a unei afaceri profitabile;

-         Prevederea si identificarea declansarii  unei crize din cadrul unei organizatii;

-         Cunoasterea si aplicarea normelor  etice si estetice organizationale atît nationale cît si internationale

Cunoştinţe metodologice:

-         Sa identifice diferentele dintre educatie, invătare, training si coaching;

-         Sa realizeze o analiză a nevoilor de training;

-         Sa constientizeze tipurile de bariere în situatii de învătare si modul de gestionare a lor;

-         Sa stabilească obiective de invatare

-         Sa selecteze continuturi pentru o sesiune de training,

-         Sa proiecteze o teorie de invatare intr-o paradigma,

-         Sa elaboreze metodele unei sesiuni de training in functie de obiective

-         Sa elaboreze o oferta de training

-         Sa isi identifice propriul stil de învătare.



Sondaj

Studiati pentru:
A găsi un loc de muncă.
A ridica calificarea primită anterior.
A îmbunătăţi lucrul propriei firme(întreprinderi, patent).
A ridica nivelul propriilor cunoştinţe în domeniul specialităţii.
A realiza dorinţa părinţilor.
 
Curs valutar 24.06.2017

Specialităţi| Galerie foto| Harta site| Contacte
Universitatea "Perspectiva-INT"
Republica Moldova, or.Chişinău, MD-2071, str. Alba-Iulia, 75; Tel: (+373-22) 74-79-58, (+373-22) 58-92-50
Copyright 2010, Perspectiva-INT; Toate drepturile rezervate;
Creat de Aursoft