Specialitatea: “Marketing si logistica”
0414.1 Marketing și Logistica
Scopul programului Marketing și Logistica este pregătirea pentru activităţi generale de marketing, cercetări de marketing, precum şi de conducere a subdiviziuni de marketing, de vînzări sau logistică ale organizaţiilor, instituțiilor, întreprinderilor în sector public și privat.
Caracteristici-cheie ale programului
Durata studiilor - 3 ani învăţămînt cu frecvență, 4 ani învățământ cu frecvență redusă
Credite de studiu - 180 credite ECTS, 1 Credit ECTS -30 ore
Forma de organizare - Învăţămînt cu frecvență, învățămînt cu frecvență redusă
Condiţii de acces - admiterea la studiile superioare de licență se realizează pentru candidații deţinători ai umătoarelor diplome: diploma de bacalaureat sau un act echivalent de studii; diploma de studii superioare.
Precondiţii - la programul de Licență Marketing și Logistica are acces aplicantul care deține diploma de bacalaureat diploma de bacalaureat sau un act echivalent de studii; diploma de studii superioare. Deținerea unei afaceri private este o prioritate pentru înscrierea la program.
Modalităţi de evaluare finală - Susţinerea examenului de finalizare a studiilor superioare de licență compus din probă cu caracter integrator și susținerea tezei/proiectului de licență
Certificare - Diploma de licență
Titlul acordat – Licențiat în Științe economice
Oportunități de continuare a studiilor după absolvirea programului
Programe de master – nivelul 7 ISCED în domeniul Științe economice,
Programe de master – nivelul 7 ISCED în alte domenii cu acumularea creditelor suplimentare.
Programe de formare continuă pe parcursul vieții (LLL).
Pentru a face cunoștință cu programul de studii accesați:
Planul de studii al specialității cu frecvența la zi.
Planul de studii al specialității cu frecvența redusă.